Do košíkaDo košíka0 €0
Váš košík je prázdny!
Vyberte požadovaný tovar a vložte ho do košíka!
Reklamácia

REKLAMÁCIE


Ak tovar vykazuje vady, ako zákazník máte právo uplatniť si reklamáciu a vyplniť
Reklamačný formulár na uplatnenie reklamácie. Tento formulár je potrebné doručiť
v listinnej forme na adresu: KANCPAPIER, s.r.o., Dopravná 168/2, 955 01 Topoľčany,.
Podoba formulára je umiestnená v sekcii „Všeobecné obchodné podmienky“. Záručná doba na
všetok tovar zakúpený prostredníctvom nášho internetového obchodu je 24 mesiacov. 


Ako kupujúci ste povinný vo formulári presne označiť druh a rozsah vád tovaru. Reklamačné
konanie tovaru začína dňom, kedy sú splnené všetky nasledujúce podmienky:

  •    Doručenie riadne vyplneného Reklamačného formulára na uplatnenie reklamácie
        od kupujúceho predávajúcemu.
  • Predloženie dokladu o zaplatení
  • Doručenie zakúpeného tovaru predávajúcemu


Na vybavovanie reklamácií sa vzťahuje platný Reklamačný poriadok Všeobecných obchodných podmienok zverejnený na
internetovej stránke predajcu


V prípade potreby nás kontaktujte na tel. čísle: 0903 215 162 alebo prostredníctvom e- mailu:
kancpapier@kancpapier.sk

Reklamácia fyzickej osoby spotrebiteľa nakupujúceho v e – shope

Informácie k získaniu osobných údajov podľa ust. § 19 zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov, a čl.13 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679

 

  1. Účelom tejto informačnej povinnosti je informovať dotknuté osoby o zákonom stanovených informáciách, ktoré je povinný Prevádzkovateľ poskytnúť dotknutej osobe pri každom spracúvaní osobných údajov o tejto osobe.
  2. Účelom tejto informačnej povinnosti, je preukázať, že spracúvanie osobných údajov Prevádzkovateľom sa vykonáva v súlade s aktuálne platnou právnou úpravou.

 

 

Prevádzkovateľ:

Obchodné meno:           KANCPAPIER, s.r.o.

Sídlo:                                  Dopravná 2, Topoľčany 955 01  

Právna forma:                  Spoločnosť s ručením obmedzeným

Registrácia:                       Obchodný register Okresného súdu Nitra, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 15302/N

IČO:                                    36 564 931     

 

Kontaktné údaje Prevádzkovateľa:

Tel:                                      + 421 (0) 903 215 162                  

Mail:                                   kancpapier@kancpapier.sk

Doručovacia adresa:       Dopravná 2, Topoľčany 955 01

                                            

Zodpovedná osoba: prevádzkovateľ nemá povinnosť zodpovednú osobu ustanoviť.

 

Účel spracúvania osobných údajov, na ktorý sú osobné údaje určené:

  • Spotrebiteľ podávajúci reklamáciu: spracúvanie osobných údajov má za cieľ vybavenie reklamácie zakúpeného tovaru, poskytnutie primeraného riešenia v prípade, že tovar má vady alebo nevyhovuje dohodnutým špecifikáciám, informovanie zákazníka o priebehu reklamačného procesu, zabezpečenie spokojnosti zákazníka s vybavením reklamácie a zaznamenávania potrebnej komunikácie a udržiavania s tým súvisiacich zákonných evidencií.
  • Zástupca spotrebiteľa: zabezpečenie právneho zastúpenia a reprezentácie záujmov spotrebiteľa, umožnenie spotrebiteľovi komunikovať a jednať s predajcom prostredníctvom zmocnenej osoby.
  • Osoba uvedená v reklamačnom procese: poskytovanie dôkazov alebo svedectiev na podporu reklamačného procesu, zabezpečenie transparentnosti a objektívnosti pri riešení reklamácií.

 

Kategória/Dotknuté osoby:

  • Spotrebiteľ podávajúci reklamáciu: fyzická osoba, ktorá zakúpila tovar alebo službu cez e-shop a vznáša nároky z titulu záruky alebo nesplnenia zmluvných podmienok,
  • Zástupca spotrebiteľa: právny zástupca alebo iná osoba poverená spotrebiteľom, ktorá koná v jeho mene v súvislosti s reklamáciou,
  • Osoba uvedená v reklamačnom procese: akákoľvek iná osoba, ktorá je zahrnutá v dokumentácii alebo komunikácii týkajúcej sa reklamácie, ako sú svedkovia alebo spolupracovníci predajcu, ktorí môžu byť zapojení do riešenia reklamácie.

 

Kategória osobných údajov:

  • bežné osobné údaje potrebné k plneniu zákonných povinností.

 

Rozsah osobných údajov:

  • Spotrebiteľ podávajúci reklamáciu: meno a priezvisko, kontaktné údaje (adresa bydliska, telefónne číslo, e-mailová adresa), číslo občianskeho preukazu alebo iné identifikačné číslo (ak je potrebné pre identifikáciu), informácie o zakúpenom tovare alebo službe (vrátane dátumu nákupu a sériového čísla výrobku), podrobnosti o reklamácii (opis vady, požadované riešenie), komunikácia s Prevádzkovateľom týkajúca sa reklamácie, dokumentácia a doklady súvisiace s reklamačným procesom,
  • Zástupca spotrebiteľa: meno a priezvisko, identifikačné údaje pre zastúpenie (napríklad plná moc), kontaktné údaje (adresa, telefónne číslo, e-mailová adresa) (ak sú relevantné),
  • Osoba uvedená v reklamačnom procese: meno a priezvisko, kontaktné údaje (adresa, telefónne číslo, e-mailová adresa) (ak sú relevantné), ďalšie údaje týkajúce sa účasti v reklamačnom procese (ako svedok alebo spolupracovník predajcu),
  • ďalšie osobné údaje zistené alebo predložené v priebehu vybavovania reklamácii.

 

Zákonnosť spracúvania osobných údajov: 

  • Čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov, keď je spracúvanie osobných údajov nevyhnutné na plnenie zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je dotknutá osoba.
  • Čl. 6 ods. 1 písm. c) všeobecného nariadenia o ochrane údajov, keď je spracúvanie osobných údajov nevyhnutné na splnenie zákonnej povinnosti Prevádzkovateľa.

 

Zákonná povinnosť spracúvania osobných údajov:

  • Zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • Občiansky zákonník Slovenskej republiky – Zákon č. 40/1964 Zbierka zákonov, § 422 a nasl.,
  • Obchodný zákonník Slovenskej republiky – Zákon č. 513/1991 Zbierka zákonov, § 409 a nasl.

 

Identifikácia  príjemcu  alebo  kategórie príjemcu:

  • Spracovatelia údajov:
  • poskytovateľ účtovných služieb, ako Sprostredkovateľ a spracovateľ v zmysle článku 28 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (Všeobecné nariadenie o ochrane údajov, GDPR), má povinnosť spracúvať osobné údaje v súlade s právnymi a technickými požiadavkami uvedeného nariadenia,
  • konzultant, ak je potrebná jeho účasť,
  • dodávateľ alebo výrobca v prípade reklamáciu riešiť priamo s výrobcom alebo dodávateľom výrobku a pre prípadné uplatnenie záruky alebo ďalšieho vybavovania reklamácie.
  • advokát alebo právny zástupca: v prípade právnych sporov súvisiacich s reklamáciami,
  • regulačné a dozorné orgány: v prípade, že je vyžadované právnymi predpismi, napríklad pri dozore nad dodržiavaním spotrebiteľskej legislatívy,
  • finančné inštitúcie: pri spracovaní platobných transakcií alebo vrátení peňazí,
  • externé poradenské firmy: ak je potrebné konzultácie ohľadom reklamácie alebo zákazníckeho servisu,
  • doručovateľ tovaru: v prípade fyzického doručenia tovaru môžu byť osobné údaje spotrebiteľa zdieľané s doručovateľom na účely doručenia tovaru na určenú adresu,
  • poskytovateľ telefónnych služieb, dátových služieb, poskytovateľ platformy pre e-mailovú komunikáciu.

 

Iný oprávnený subjekt: Oprávnený subjekt podľa všeobecne záväzného právneho predpisu, konkrétne podľa § 13 ods. 1 písm. c) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a v súlade s Všeobecným nariadením o ochrane údajov (GDPR). Zahŕňa, ale nie je obmedzený na:

  • Kontrolné a dozorné orgány Slovenskej republiky: Orgány, ktoré majú právomoc dohliadať na dodržiavanie zákonov v rôznych sektoroch, vrátane Úradu na ochranu osobných údajov. Tieto orgány môžu vyžadovať prístup k osobným údajom v rozsahu nevyhnutnom pre vykonávanie ich kontrolných a dozorných úloh.
  • Súdy a orgány trestného konania: V prípade vyšetrovania alebo súdnych konaní sú oprávnené pristupovať k osobným údajom v rozsahu potrebnom pre vykonávanie ich právomocí. Toto zahŕňa prípady, kde sú osobné údaje dôležité pre riešenie sporov, vyšetrovania alebo iné právne procesy.
  • Príslušná Slovenská obchodná inšpekcia: Orgán dozoru nad dodržiavaním spotrebiteľskej legislatívy. Tento orgán môže vykonávať kontrolné aktivity, ktoré si vyžadujú prístup k osobným údajom na účely overenia dodržiavania pravidiel a regulácií týkajúcich sa spotrebiteľských práv.
  • Iné subjekty oprávnené na základe osobitných zákonov: Rôzne štátne a verejné inštitúcie, ktoré majú zákonnú právomoc požadovať a spracúvať osobné údaje v súvislosti s ich štatutárnymi úlohami, ako napríklad daňové úrady, sociálne zabezpečenia, a iné regulačné orgány.

 

- do tretích krajín:

osobné údaje sa do tretích krajín neposkytujú,

 

- do medzinárodných organizácií:

osobné údaje sa do medzinárodných organizácií neposkytujú.

 

Osobné údaje budú použité výlučne na účely vybavenia reklamácie a nebudú zdieľané s tretími stranami bez predchádzajúceho súhlasu dotknutej osoby.

 

Zverejňovanie osobných údajov: osobné údaje sa nezverejňujú.

 

Oprávnený záujem prevádzkovateľa (podľa čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR): Prevádzkovateľ spracúvanie osobných údajov na základe oprávnených záujmov nevykonáva.

 

Doba uchovávania / kritérium jej určenia: osobné údaje sa budú spracúvať iba počas nevyhnutného času na dosiahnutie účelu spracúvania, ktorý zahŕňa obdobie, počas ktorého sa vykonáva reklamácia zakúpeného tovaru alebo služby. Záručná doba sa v prípade spotrebiteľa začína po prevzatí tovaru a trvá 24 mesiacov. Avšak v prípade reklamácie tovaru, kedy zákazník nemá tovar k dispozícii, sa záručná doba v tomto období pozastavuje. Po uplynutí záručnej doby Prevádzkovateľ okamžite zlikviduje osobné údaje zákazníka, ktorý reklamoval tovar, s výnimkou prípadov, kde sú osobné údaje potrebné na iné právne účely alebo na plnenie právnych povinností predávajúceho v súvislosti s reklamáciou. Toto opatrenie je v súlade so zákonnými požiadavkami a postupmi týkajúcimi sa reklamácie fyzickej osoby spotrebiteľa nakupujúcej cez e-shop.

 

Periodická revízia a vymazávanie údajov: Prevádzkovateľ pravidelne reviduje uchovávané údaje, aby zistil, či ich uchovávanie je naďalej opodstatnené. Údaje, ktoré už nie sú potrebné alebo ktorých doba uchovávania uplynula, sú bezpečne vymazané alebo anonymizované, aby sa zabezpečila ochrana identity a predišlo sa neoprávnenému spracúvaniu.

 

Poučenie o forme požiadavky na poskytnutie osobných údajov od dotknutých osôb:

Poskytnutie osobných údajov je nevyhnutné pre spracovanie reklamácií týkajúcich sa tovaru alebo služieb zakúpených cez e-shop. Táto požiadavka na poskytnutie údajov vychádza zo zákona aj zmluvy medzi spotrebiteľom a Prevádzkovateľom e-shopu. Bez týchto údajov nie je možné reklamáciu efektívne a zákonne vybaviť.

Prevádzkovateľ e-shopu sa zaväzuje k používaniu osobných údajov výlučne pre účely identifikácie online nákupu a komunikácie počas reklamačného procesu. Pri spracúvaní údajov je kladený dôraz na dodržiavanie všetkých relevantných zákonov ochrany osobných údajov a k dodržiavaniu ich maximálnej ochrany a súladu.

Ďalej Prevádzkovateľ e-shopu zaručuje, že všetky poskytnuté osobné údaje budú spracované v súlade so zásadou minimalizácie uchovávania. To znamená, že osobné údaje budú vymazané ihneď po zániku dôvodu ich uchovávania, akonáhle prestanú byť potrebné pre účely, pre ktoré boli zhromaždené alebo následne spracované.

V prípade, že by malo dôjsť k spracúvaniu osobných údajov za iným účelom, než je vymedzené v tejto informácii, Prevádzkovateľ e-shopu sa zaväzuje, že dotknutá osoba bude o novom účele spracúvania, ako aj o právnom základe tohto spracúvania, informovaná vopred.

Technické a organizačné bezpečnostné opatrenia:

Prevádzkovateľ má implementované rozsiahle organizačné a technické opatrenia na ochranu osobných údajov, ktoré sú podrobne dokumentované v interných predpisoch. Tieto opatrenia zabezpečujú komplexnú ochranu údajov prostredníctvom nasledujúcich oblastí:

  • Fyzická a objektová bezpečnosť: Zabezpečenie prístupu do priestorov a zabezpečenie zariadení, ktoré uchovávajú osobné údaje pomocou kontrol prístupu.
  • Informačná bezpečnosť: Ochrana dátových systémov a sietí pred neoprávneným prístupom, útokmi a škodlivým softvérom pomocou firewallov, šifrovania a bezpečnostných protokolov.
  • Šifrovanie informácií: Použitie štandardov na šifrovanie pri ukladaní a prenose dát, aby sa zabezpečila ich dôvernosť a integrita.
  • Personálna a administratívna bezpečnosť: Pravidelné školenia zamestnancov o bezpečnostných politikách a postupoch, prísne procesy na overenie identity a prístupové práva. Tieto opatrenia sú navrhnuté tak, aby predchádzali neoprávnenému prístupu, zneužitiu, znehodnoteniu alebo inému neoprávnenému spracúvaniu údajov. Právomoci a povinnosti zamestnancov sú jasne definované v bezpečnostnej politike prevádzkovateľa a sú pravidelne aktualizované, aby reflektovali najnovšie poznatky v oblasti ochrany údajov.

 

Automatizované individuálne rozhodovanie vrátane profilovania: automatizované individuálne rozhodovanie vrátane profilovania sa nevykonáva.

 

Poučenie o PRÁVACH Dotknutých osôb :

Prevádzkovateľ týmto dáva dotknutým osobám na vedomie, a zároveň sa vyhlasuje, že dotknutým osobám priznáva tieto práva:

  1. Právo na prístup – možnosť získať potvrdenie o tom, či sú vaše údaje spracúvané, a prístup k týmto údajom.
  2. Právo na opravu – možnosť opraviť alebo doplniť vaše osobné údaje, ktoré sú nesprávne alebo neúplné.
  3. Právo na výmaz (právo byť zabudnutý) – možnosť požiadať o výmaz vašich osobných údajov, ak nie sú už potrebné alebo ak odvoláte súhlas.
  4. Právo na obmedzenie spracúvania – možnosť požiadať o obmedzenie spracúvania vašich údajov.
  5. Právo na prenosnosť – možnosť získať vaše údaje v štruktúrovanej, bežne používanej a strojovo čitateľnej forme a preniesť ich inému prevádzkovateľovi.
  6. Právo namietať spracúvanie osobných údajov – možnosť namietať spracúvanie vašich údajov z dôvodov týkajúcich sa vašej konkrétnej situácie.
  7. Právo na neúčinnosť automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania – možnosť nebyť predmetom rozhodnutia založeného len na automatizovanom spracúvaní.
  8. Právo podať návrh na začatie konania na úrad – v prípade, že cítite, že vaše údaje nie sú spracúvané v súlade so zákonom.
  9. Právo podať sťažnosť dozornému orgánu – možnosť obrátiť sa na dozorný orgán, ak máte obavy ohľadom spracúvania vašich údajov.

 

Pri spracúvaní osobných údajov na účel vymedzený v tejto informačnej povinnosti si môže dotknutá osoba uplatniť len tie práva, ktoré jej vymedzený účel a právny základ na podklade ktorého k spracúvaniu osobných údajov o dotknutej osobe dochádza umožňujú. O týchto právach vždy rozhodne prevádzkovateľ. Ak chcete uplatniť svoje práva, ako je právo na prístup, opravu, výmaz alebo ktorékoľvek z uvedených práv, môžete tak urobiť podaním žiadosti písomnou formou alebo elektronicky na nižšie uvedené kontaktné údaje. Žiadosti sa posudzujú individuálne podľa legislatívnych požiadaviek a odpoveď vám bude poskytnutá v zákonom stanovených lehotách.

V prípade pochybnosti o zákonnosti spracúvania  osobných údajov môže dotknutá osoba podať sťažnosť na dozorný orgán, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27; tel. číslo: +421 2 3231 3214; e-mail: statny.dozor@pdp.gov.sk, https://dataprotection.gov.sk.

 

Vaše právo si môžete uplatniť u nás kedykoľvek, a to písomnou formou alebo elektronicky doručením vašej žiadosti na  uvedené kontaktné údaje:

Meno a priezvisko:         Dezider Kováčik

Tel:                                      + 421 (0) 903 215 162                  

Mail:                                   kancpapier@kancpapier.sk

Doručovacia adresa:       Dopravná 2, Topoľčany 955 01

 

Potvrdenie dotknutej osoby:

Dotknutá osoba bola týmto informovaná o spracúvaní svojich osobných údajov v tejto informačnej povinnosti a rozumie podmienkam spracúvania a súhlasí s nimi. Boli jej tiež vysvetlené práva súvisiace so spracovaním osobných údajov, vrátane práva požiadať o prístup k svojim údajom, ich opravu, vymazanie, právo na prenos údajov a právo namietať proti ich spracovaniu. Dotknutá osoba je si vedomá, že tieto práva môže vykonávať kedykoľvek v súlade s platnou legislatívou.

Reklamačný proces pre podnikateľské subjekty v e-shope

 

Informácie k získaniu osobných údajov podľa ust. § 19 zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov, a čl.13 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679

 

  1. Účelom tejto informačnej povinnosti je informovať dotknuté osoby o zákonom stanovených informáciách, ktoré je povinný Prevádzkovateľ poskytnúť dotknutej osobe pri každom spracúvaní osobných údajov o tejto osobe.
  2. Účelom tejto informačnej povinnosti, je preukázať, že spracúvanie osobných údajov Prevádzkovateľom sa vykonáva v súlade s aktuálne platnou právnou úpravou.

 

 

Prevádzkovateľ:

Obchodné meno:           KANCPAPIER, s.r.o.

Sídlo:                                  Dopravná 2, Topoľčany 955 01  

Právna forma:                  Spoločnosť s ručením obmedzeným

Registrácia:                       Obchodný register Okresného súdu Nitra, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 15302/N

IČO:                                    36 564 931     

 

Kontaktné údaje Prevádzkovateľa:

Tel:                                      + 421 (0) 903 215 162                  

Mail:                                   kancpapier@kancpapier.sk

Doručovacia adresa:       Dopravná 2, Topoľčany 955 01

                                            

Zodpovedná osoba: prevádzkovateľ nemá povinnosť zodpovednú osobu ustanoviť.

 

 

Účel spracúvania osobných údajov, na ktorý sú osobné údaje určené: osobné údaje sú spracúvané za účelom efektívneho vybavenia a spracovania reklamácií týkajúcich sa tovaru alebo služieb zakúpených právnickými osobami alebo fyzickými osobami podnikateľmi cez náš e-shop. Spracúvanie zahŕňa:

  • identifikáciu zákazníka a overenie jeho oprávnenosti k podaniu reklamácie: aby sme zabezpečili, že reklamácia je podaná oprávnenou osobou, a uľahčili spracovanie reklamácie v súlade s našimi postupmi,
  • komunikáciu so zákazníkom súvisiacu s procesom reklamácie: zahrňuje informovanie o stave a výsledku reklamácie, poskytovanie potrebných informácií a inštrukcií, ako aj prijímanie spätnej väzby od zákazníka,
  • administratívne a logistické úkony potrebné pre vybavenie reklamácie: v prípade potreby to zahŕňa opravy, výmenu tovaru alebo poskytnutie finančnej kompenzácie, ako aj všetky ďalšie kroky potrebné na vyriešenie reklamácie v súlade so zákonnými predpismi a obchodnými podmienkami,
  • splnenie zákonných a regulačných povinností spojených s reklamačným procesom: vrátane, ale nie obmedzujúc sa na, záznamy o reklamáciách, archiváciu dokumentácie, a dodržiavanie príslušných právnych a regulačných požiadaviek.

 

Kategórie dotknutých osôb v rámci reklamačného procesu:

  • Zástupcovia právnických osôb, ktorí nakupovali tovar alebo služby cez náš e-shop: osoby oprávnené konať v mene právnickej osoby pri podávaní reklamácie, vrátane riaditeľov, manažérov alebo iných zamestnancov, ktorí majú delegovanú právomoc rozhodovať o reklamáciách.
  • Fyzické osoby podnikatelia, ktorí nakupovali tovar alebo služby cez náš e-shop: jednotlivci, ktorí podnikajú na vlastný účet a nakupujú tovar alebo služby pre svoju podnikateľskú činnosť, s možnosťou podať reklamáciu v prípade nespokojnosti.
  • Kontaktné osoby pre reklamácie: zamestnanci alebo zástupcovia určení právnickou osobou alebo fyzickou osobou podnikateľom pre komunikáciu súvisiacu s procesom reklamácie.
  • Pracovníci zodpovední za spracovanie reklamácií: zamestnanci firmy, vrátane tých v oddeleniach zákazníckeho servisu, logistiky a účtovníctva, ktorí sú priamo zodpovední za prijímanie, evidenciu a vybavenie reklamácií.
  • Externí partneri a dodávatelia služieb: tretie strany zapojené do spracovania reklamácií alebo poskytovania služieb súvisiacich s reklamačným procesom na základe zmluvných vzťahov s firmou, ako sú servisné strediská, dopravcovia alebo poskytovatelia softvérových riešení.
  • Pracovníci zodpovední za dodržiavanie právnych predpisov: osoby, ktoré monitorujú a zabezpečujú, aby bolo spracúvanie osobných údajov v súlade s aplikovateľnými právnymi predpismi, vrátane GDPR a iných regulačných požiadaviek.
  • Osoby zodpovedné za zabezpečenie dát: zamestnanci alebo externí konzultanti v oblasti informačných technológií alebo zabezpečenia dát, ktorí sa zaoberajú ochranou a integritou osobných údajov, ako aj preventívnymi opatreniami proti neoprávnenému prístupu alebo úniku údajov.

 

Kategória/rozsah osobných údajov:

  • Zástupcovia právnických osôb:
  • identifikačné údaje: celé meno vrátane titulov štatutárneho orgánu alebo spoločníka, názov spoločnosti, ktorý zahrňuje celé meno štatutárneho orgánu alebo spoločníka, je osobným údajom a adresa sídla spoločnosti, ak je totožná s adresou trvalého pobytu, je osobným údajom,
  • funkcia alebo pozícia vo firme, ktorú štatutárny orgán alebo spoločník zastáva,
  • kontaktné údaje: telefónne číslo a e-mailová adresa, pokiaľ umožňujú identifikáciu osoby,
  • komunikačné údaje: záznamy o komunikácii súvisiace s reklamačným procesom,
  • údaje o transakciách: informácie o nákupe, vrátane dátumu a miesta nákupu, popisu zakúpeného tovaru alebo služby,
  • reklamačné a opravné údaje: popis vady, žiadosť o opravu, výmenu alebo vrátenie peňazí.
  • Fyzické osoby podnikatelia:
  • identifikačné údaje: celé meno vrátane titulov, adresa miesta podnikania, ak je zároveň adresou trvalého pobytu a obchodné meno, ak obsahuje meno alebo priezvisko dotknutej osoby,
  • kontaktné údaje: telefónne číslo a e-mailová adresa, pokiaľ umožňujú identifikáciu osoby, domáca adresa, ak sa líši od adresy miesta podnikania,
  • údaje o transakciách: informácie o nákupe, vrátane dátumu a miesta nákupu, popisu zakúpeného tovaru alebo služby,
  • reklamačné a opravné údaje: popis vady, žiadosť o opravu, výmenu alebo vrátenie peňazí.
  • komunikačné údaje: záznamy o komunikácii súvisiace s reklamačným procesom.
  • Kontaktné osoby pre reklamácie:
  • identifikačné údaje: celé meno vrátane titulov, identifikačné číslo alebo iné identifikačné informácie uvedené v relevantných dokumentoch (napr. občiansky preukaz, pas) pre jednoznačnú identifikáciu,
  • kontaktné údaje: telefónne číslo a e-mailová adresa, pokiaľ umožňujú identifikáciu osoby, adresa (ak je relevantná),
  • pracovné informácie: informácie o pracovnom mieste a príslušnosti k organizácii, ak ide o zamestnanca, pozícia v organizácii, ak sú zástupcami.
  • Pracovníci zodpovední za spracovanie reklamácií:
  • identifikačné údaje: celé meno vrátane titulov, pracovná pozícia,
  • kontaktné údaje: telefónne číslo a e-mailová adresa, pokiaľ umožňujú identifikáciu osoby,
  • pracovné informácie: oddelenie, úlohy a zodpovednosti súvisiace so spracovaním reklamácií,
  • komunikačné údaje: záznamy o komunikácii súvisiace s reklamačným procesom s dotknutými osobami.
  • Externí partneri a dodávatelia služieb:
  • identifikačné údaje: celé meno vrátane titulov štatutárneho orgánu alebo spoločníka, názov spoločnosti, ktorý zahrňuje celé meno štatutárneho orgánu alebo spoločníka, je osobným údajom a adresa sídla spoločnosti, ak je totožná s adresou trvalého pobytu, je osobným údajom,
  • kontaktné údaje hlavných kontaktných osôb: telefónne číslo a e-mailová adresa, pokiaľ umožňujú identifikáciu osoby,
  • zmluvné údaje: informácie týkajúce sa zmluvného vzťahu, vrátane predmetu zmluvy a doby trvania,
  • údaje o transakciách: informácie o poskytovaných službách alebo tovaroch súvisiace s reklamačným procesom.
  • Pracovníci zodpovední za dodržiavanie právnych predpisov:
  • identifikačné údaje: celé meno vrátane titulov, pracovná pozícia,
  • kontaktné údaje: telefónne číslo a e-mailová adresa, pokiaľ umožňujú identifikáciu osoby,
  • pracovné informácie: oddelenie, konkrétne úlohy a zodpovednosti súvisiace s dodržiavaním právnych predpisov a regulácií.
  • Osoby zodpovedné za zabezpečenie dát:
  • kontaktné údaje: telefónne číslo a e-mailová adresa, pokiaľ umožňujú identifikáciu osoby,
  • pracovné informácie: informácie o oddelení IT alebo zabezpečenia, úlohy a zodpovednosti súvisiace s ochranou a bezpečnosťou osobných údajov,
  • kompetencie a kvalifikácie: informácie o špecifických kvalifikáciách alebo certifikáciách v oblasti IT bezpečnosti alebo ochrany údajov.

 

Zákonnosť spracúvania osobných údajov: 

Čl. 6 ods. 1 písm. b) všeobecného nariadenia o ochrane údajov, keď je spracúvanie osobných údajov nevyhnutné na plnenie zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je dotknutá osoba, alebo aby sa na základe žiadosti dotknutej osoby vykonali opatrenia pred uzatvorením zmluvy.

Čl. 6 ods. 1 písm. c) všeobecného nariadenia o ochrane údajov, keď je spracúvanie osobných údajov nevyhnutné na splnenie zákonnej povinnosti Prevádzkovateľa.

 

Zákonná povinnosť spracúvania osobných údajov:

  • Zákon č. 513/1991 zb. obchodný zákonník v znení neskorších predpisov: tento zákon upravuje obchodné právne vzťahy vrátane kúpnych zmlúv medzi podnikateľmi.
  • Zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov) - tento zákon primárne implementuje GDPR na Slovensku a je zameraný na ochranu údajov fyzických osôb, je stále relevantný, keďže aj fyzické osoby podnikatelia môžu v určitých prípadoch spracúvať osobné údaje v súlade s týmto zákonom.
  • Zákon č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch, v znení neskorších predpisov) - tento zákon sa týka regulácie elektronického obchodu na Slovensku, vrátane povinností poskytovateľov elektronických služieb, ako sú e-shopy, ktoré môžu byť relevantné pre proces reklamácie.

 

Identifikácia  príjemcu  alebo  kategórie príjemcu:

  • spracovatelia údajov:
  • poskytovateľ účtovných služieb, ktorý ako sprostredkovateľ a spracovateľ v zmysle článku 28 GDPR, má povinnosť spracúvať osobné údaje v súlade s právnymi a technickými požiadavkami GDPR,
  • konzultanti, ak je potrebná ich účasť na riešení špecifických aspektov reklamácie,
  • dodávateľ alebo výrobca: v prípade, že reklamácie sa riešia priamo s výrobcom alebo dodávateľom výrobku, najmä pre uplatnenie záruky alebo vybavovania reklamácií,
  • advokát alebo právny zástupca: v prípade právnych sporov súvisiacich s reklamáciami,
  • regulačné a dozorné orgány: v prípade, že je vyžadované právnymi predpismi, napríklad pri dozore nad dodržiavaním spotrebiteľskej legislatívy alebo ochrany osobných údajov,
  • finančné inštitúcie: pri spracovaní platobných transakcií alebo vrátení peňazí, ako sú banky alebo iné platobné služby,
  • externé poradenské firmy: ak je potrebné konzultácie ohľadom reklamácie alebo zlepšenia zákazníckeho servisu, vrátane marketingových štúdií alebo analýzy spokojnosti zákazníkov.

 

Iný oprávnený subjekt: Oprávnený subjekt podľa všeobecne záväzného právneho predpisu, konkrétne podľa § 13 ods. 1 písm. c) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a v súlade s Všeobecným nariadením o ochrane údajov (GDPR). Zahŕňa, ale nie je obmedzený na:

  • Kontrolné a dozorné orgány Slovenskej republiky: Orgány, ktoré majú právomoc dohliadať na dodržiavanie zákonov v rôznych sektoroch, vrátane Úradu na ochranu osobných údajov. Tieto orgány môžu vyžadovať prístup k osobným údajom v rozsahu nevyhnutnom pre vykonávanie ich kontrolných a dozorných úloh.
  • Súdy a orgány trestného konania: V prípade vyšetrovania alebo súdnych konaní sú oprávnené pristupovať k osobným údajom v rozsahu potrebnom pre vykonávanie ich právomocí. Toto zahŕňa prípady, kde sú osobné údaje dôležité pre riešenie sporov, vyšetrovania alebo iné právne procesy.
  • Príslušná Slovenská obchodná inšpekcia: Orgán dozoru nad dodržiavaním spotrebiteľskej legislatívy. Tento orgán môže vykonávať kontrolné aktivity, ktoré si vyžadujú prístup k osobným údajom na účely overenia dodržiavania pravidiel a regulácií týkajúcich sa spotrebiteľských práv.
  • Iné subjekty oprávnené na základe osobitných zákonov: Rôzne štátne a verejné inštitúcie, ktoré majú zákonnú právomoc požadovať a spracúvať osobné údaje v súvislosti s ich štatutárnymi úlohami, ako napríklad daňové úrady, sociálne zabezpečenia, a iné regulačné orgány.

 

- do tretích krajín:

osobné údaje sa do tretích krajín neposkytujú,

 

- do medzinárodných organizácií:

osobné údaje sa do medzinárodných organizácií neposkytujú.

 

Osobné údaje budú použité výlučne na účely vybavenia reklamácie a nebudú zdieľané s tretími stranami bez predchádzajúceho súhlasu dotknutej osoby.

 

Zverejňovanie osobných údajov: osobné údaje sa nezverejňujú.

 

Dôkaz oprávneného záujmu prevádzkovateľa (podľa čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR): Prevádzkovateľ spracúvanie osobných údajov na základe oprávnených záujmov nevykonáva.

 

Doba uchovávania / kritérium jej určenia: doba uchovávania osobných údajov v súvislosti s reklamáciou tovaru sa riadi platnými právnymi predpismi, najmä zákonom GDPR a obchodným zákonníkom. Údaje sa spracúvajú len po nevyhnutnú dobu, t. j. počas platnosti záručnej doby alebo po dobu potrebnú na vyriešenie reklamácie tovaru. Po ukončení reklamácie sa údaje uchovávajú po dobu nevyhnutnú na splnenie právnych povinností ( účtovníctvo) a na ochranu záujmov zákazníka aj predajcu. Táto doba môže byť stanovená zákonom alebo internými politikami spoločnosti, a môže sa líšiť podľa konkrétnych okolností, ako je povaha reklamácie, typ tovaru a právne povinnosti.

 

Periodická revízia a vymazávanie údajov: Prevádzkovateľ pravidelne reviduje uchovávané údaje, aby zistil, či ich uchovávanie je naďalej opodstatnené. Údaje, ktoré už nie sú potrebné alebo ktorých doba uchovávania uplynula, sú bezpečne vymazané alebo anonymizované, aby sa zabezpečila ochrana identity a predišlo sa neoprávnenému spracúvaniu.

 

Poskytovanie osobných údajov je nevyhnutné na účely spracovania reklamácie tovaru alebo služby a vyplýva z:

  • Zákonnej požiadavky: spracúvanie osobných údajov je potrebné na splnenie zákonných povinností, ktoré sú na Prevádzkovateľa uložené, napríklad v súlade s Obchodným zákonníkom alebo inými relevantnými právnymi predpismi upravujúcimi reklamačné procesy.
  • Zmluvnej požiadavky: spracúvanie je tiež nevyhnutné pre plnenie zmluvy medzi dotknutou osobou (zákazníkom) a Prevádzkovateľom, v ktorej sa dotknutá osoba zaviazala poskytnúť svoje osobné údaje na účely reklamácie. Bez poskytnutia potrebných osobných údajov, ako sú kontaktné informácie a údaje týkajúce sa nákupu, nie je možné reklamáciu riadne vybaviť.

 

Prevádzkovateľ e-shopu sa zaväzuje k používaniu osobných údajov výlučne pre účely identifikácie online nákupu a komunikácie počas reklamačného procesu. Pri spracúvaní údajov je kladený dôraz na dodržiavanie všetkých relevantných zákonov ochrany osobných údajov a k dodržiavaniu ich maximálnej ochrany a súladu.

Ďalej Prevádzkovateľ e-shopu zaručuje, že všetky poskytnuté osobné údaje budú spracované v súlade so zásadou minimalizácie uchovávania. To znamená, že osobné údaje budú vymazané ihneď po zániku dôvodu ich uchovávania, akonáhle prestanú byť potrebné pre účely, pre ktoré boli zhromaždené alebo následne spracované.

V prípade, že by malo dôjsť k spracúvaniu osobných údajov za iným účelom, než je vymedzené v tejto informácii, Prevádzkovateľ e-shopu sa zaväzuje, že dotknutá osoba bude o novom účele spracúvania, ako aj o právnom základe tohto spracúvania, informovaná vopred.

 

Technické a organizačné bezpečnostné opatrenia:

Prevádzkovateľ má implementované rozsiahle organizačné a technické opatrenia na ochranu osobných údajov, ktoré sú podrobne dokumentované v interných predpisoch. Tieto opatrenia zabezpečujú komplexnú ochranu údajov prostredníctvom nasledujúcich oblastí:

  • Fyzická a objektová bezpečnosť: Zabezpečenie prístupu do priestorov a zabezpečenie zariadení, ktoré uchovávajú osobné údaje pomocou kontrol prístupu.
  • Informačná bezpečnosť: Ochrana dátových systémov a sietí pred neoprávneným prístupom, útokmi a škodlivým softvérom pomocou firewallov, šifrovania a bezpečnostných protokolov.
  • Šifrovanie informácií: Použitie štandardov na šifrovanie pri ukladaní a prenose dát, aby sa zabezpečila ich dôvernosť a integrita.
  • Personálna a administratívna bezpečnosť: Pravidelné školenia zamestnancov o bezpečnostných politikách a postupoch, prísne procesy na overenie identity a prístupové práva. Tieto opatrenia sú navrhnuté tak, aby predchádzali neoprávnenému prístupu, zneužitiu, znehodnoteniu alebo inému neoprávnenému spracúvaniu údajov. Právomoci a povinnosti zamestnancov sú jasne definované v bezpečnostnej politike prevádzkovateľa a sú pravidelne aktualizované, aby reflektovali najnovšie poznatky v oblasti ochrany údajov.

 

Automatizované individuálne rozhodovanie vrátane profilovania: automatizované individuálne rozhodovanie vrátane profilovania sa nevykonáva.

 

Poučenie o PRÁVACH Dotknutých osôb :

Prevádzkovateľ týmto dáva dotknutým osobám na vedomie, a zároveň sa vyhlasuje, že dotknutým osobám priznáva tieto práva:

  1. Právo na prístup – možnosť získať potvrdenie o tom, či sú vaše údaje spracúvané, a prístup k týmto údajom.
  2. Právo na opravu – možnosť opraviť alebo doplniť vaše osobné údaje, ktoré sú nesprávne alebo neúplné.
  3. Právo na výmaz (právo byť zabudnutý) – možnosť požiadať o výmaz vašich osobných údajov, ak nie sú už potrebné alebo ak odvoláte súhlas.
  4. Právo na obmedzenie spracúvania – možnosť požiadať o obmedzenie spracúvania vašich údajov.
  5. Právo na prenosnosť – možnosť získať vaše údaje v štruktúrovanej, bežne používanej a strojovo čitateľnej forme a preniesť ich inému prevádzkovateľovi.
  6. Právo namietať spracúvanie osobných údajov – možnosť namietať spracúvanie vašich údajov z dôvodov týkajúcich sa vašej konkrétnej situácie.
  7. Právo na neúčinnosť automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania – možnosť nebyť predmetom rozhodnutia založeného len na automatizovanom spracúvaní.
  8. Právo podať návrh na začatie konania na úrad – v prípade, že cítite, že vaše údaje nie sú spracúvané v súlade so zákonom.
  9. Právo podať sťažnosť dozornému orgánu – možnosť obrátiť sa na dozorný orgán, ak máte obavy ohľadom spracúvania vašich údajov.

 

Pri spracúvaní osobných údajov na účel vymedzený v tejto informačnej povinnosti si môže dotknutá osoba uplatniť len tie práva, ktoré jej vymedzený účel a právny základ na podklade ktorého k spracúvaniu osobných údajov o dotknutej osobe dochádza umožňujú. O týchto právach vždy rozhodne prevádzkovateľ. Ak chcete uplatniť svoje práva, ako je právo na prístup, opravu, výmaz alebo ktorékoľvek z uvedených práv, môžete tak urobiť podaním žiadosti písomnou formou alebo elektronicky na nižšie uvedené kontaktné údaje. Žiadosti sa posudzujú individuálne podľa legislatívnych požiadaviek a odpoveď vám bude poskytnutá v zákonom stanovených lehotách.

V prípade pochybnosti o zákonnosti spracúvania  osobných údajov môže dotknutá osoba podať sťažnosť na dozorný orgán, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27; tel. číslo: +421 2 3231 3214; e-mail: statny.dozor@pdp.gov.sk, https://dataprotection.gov.sk.

 

Vaše právo si môžete uplatniť u nás kedykoľvek, a to písomnou formou alebo elektronicky doručením vašej žiadosti na  uvedené kontaktné údaje:

Meno a priezvisko:         Dezider Kováčik

Tel:                                      + 421 (0) 903 215 162                  

Mail:                                   kancpapier@kancpapier.sk

Doručovacia adresa:       Dopravná 2, Topoľčany 955 01

              

Potvrdenie dotknutej osoby:

Dotknutá osoba bola týmto informovaná o spracúvaní svojich osobných údajov v tejto informačnej povinnosti a rozumie podmienkam spracúvania a súhlasí s nimi. Boli jej tiež vysvetlené práva súvisiace so spracovaním osobných údajov, vrátane práva požiadať o prístup k svojim údajom, ich opravu, vymazanie, právo na prenos údajov a právo namietať proti ich spracovaniu. Dotknutá osoba je si vedomá, že tieto práva môže vykonávať kedykoľvek v súlade s platnou legislatívou.